Brrr...


Idag är det då ingen värme varken inne eller ute, så idag blir det att klä sig lite varmare! :)
Tog fram min favvo tröja med lång krage! :)

Inatt har det inte blivit många timmars sömn, sen tyckte Liam att jag skulle gå upp 6.30 så man kände sig mer död än levande när man klev upp!
Men nu har jag börjat piggna till och ska alldeles strax fixa iordning lite frulle för att sedan klä på oss och bege mig med Liam till dagis!

Resten av dagen blir nog ganska lugn, känner mig inte helt kry, är lite hes, snorig och halsont!
Bara jag inte börjar bli sjuk, har verkligen inte tid med det nu!
Jag ska som sagt försöka göra så mycket som möjligt nu när Liam är på dagis innan jag ska hämta honom!

Jag ska även packa ner alla kläder i stl. 50/56 som Naomi ska ärva av oss! :)
Så skönt att bli av med dom, och skönt att slippa ha det liggandes för sälja på Tradera är ingenting jag orkar hålla på med då är det bättre man skänker bort kläder till vänner! :)
Så tur att Naomi finns! HaHa

Måste även ta och ringa min frissör och få mig en klipptid innan dopet då mitt hår ser för jävligt ut just nu!
Det vill inte bli som jag vill när man gör iordning det och det har blivit långt!
Men jag ville ju spara ut håret men som jag känner just nu så trivs jag mycket bättre i kort hår sen är det ju positivt att bara ruffsa till det sen är det klart! ;)
Långt hår tycker jag är så tråkigt, känns mycket skönare med kort! :)

Aja, nogbabblat... dags att sätta fart så vi slipper stressa till dagis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0