Äntligen Fredag!


Och hela familjen är samlad, så underbart!
Jag älskar verkligen dessa dagar då hela familjen är tillsammans och bara myser och har det bra! ♥

Har precis tryckt i mig en nyttig macka efter dagens träningspass och Liam sitter och äter lite lunch!

När han väl har ätit klart så ska vi klä på oss och göra oss iordning allihopa för att ta och gå över till Naomi, Micke, Tiiara & lilla Bianca så Liam kan leka av sig med Tiiara och vi andra bara ha det allmänt bra! :)

Tar inte med mig någon kamera utan blir det bilder så blir det med iPhonen! :)
Den är ju med hela tiden!
Använder oftast bara systemkameran till bilder som jag verkligen vill ha bra och om vi åker iväg någon stans som är minnesvärt...
Men att släpa med sig systemkameran vart man än åker det är inget jag är så mycket för! :)

Sen blir det Fredagsmys resten av dagen och imorgon kommer min älskade mamma och barnens mormor hit! ♥
Mamma/mormor betyder så fruktansvärt mycket för oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0