3 timmars träning!


Jag som skulle ha en vilodag idag, men kände lixom att jag syndade lite igår (vart ju både en glass & fika) och fick grymt dåligt samvete! :)
Käkade också när storhjärtat kom hem, fast var bara en macka men ändå!
Så idag tog jag mig i kragen hur trött jag än var och drog ner till gymmet!

Tänkte att jag bara skulle köra lite lätt idag men så vart det ju INTE! :)
När jag hade kört både styrka & motion så skulle jag gå ner och byta om men då stoppade min blivande personliga tränare mig och tyckte jag skulle va med på spinning & core.
Jag var väl lite sådär, aldrig vart så förtjust i spinning men jag hoppade på iaf.



Så nu känner jag att jag lever och kommer ha FETASTE TRÄNINGSVÄRKEN IMORGON!
Men det är det nog värt...
Var grymt jobbigt med spinning men efteråt var det så skönt, så jag tror jag kommer fortsätta köra spinning + core på Fredagar!

Detta vart dagen träning:

Cykla ner till gymmet - 3.12 km, 125 kalorier

Armar1 - 3*10, 18 kg
Armar2 - 3*10, 18 kg
Löpband 40+2 min - 3,68 km, 310 kalorier
Bröst - 3*10, 18 & 25 kg
Spinning 30 minuter
Core 30 minuter

Cykla hem från gymmet - 4.02, 187 kalorier

Huua, nu är jag helt slut och känner hur musklerna i både armar, ben och mage har jobbat på för fullt så nu ska jag bara slappa!

Blir att "synda" lite ikväll då vi ska käka hemmagjord pizza som Liam & jag ska göra iordning! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0