22.a September


Ja vad händer idag då?

 Jag fyller 28 år & även min brors fru Ann fyller år idag! ♥
 Omublera om i pojkarnas rum
 Ska iväg till tandläkaren vid 11
 Min älskade mamma och dom kanske kommer (annars kommer dom i helgen)
 Det ska städas klart här hemma
 Diskas
 Slänga in en maskin med tvätt
 Vika/hänga in den rena tvätten

 Har även flyttat in spjälsängen till pojkarnas rum, så nu sover både Liam & Linus i samma rum. Men vi får väl se hur det går ikväll/natt om Linus vill sova där inne eller inte! :) Just nu sussar han iaf. gott i sin säng!

Ja, det finns som sagt en del att göra här hemma idag! :)

Så skönt att det är Torsdag och sista dagen som hjärtat jobbar, sen är hela familjen samlad! ♥

Imorgon ska jag och barnen ägna dagen/kvällen tillsammans med Naomi och hennes barn medans våra fina killar ska ut och roa sig lite! :)

Men först imorgon är det gymmet, spinning & core som gäller för min del! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0