Wohooo!!!


Ska man va glad eller! :)
Ställde mig precis på vågen och såg att jag gått ner ännu mer i vikt... LÖÖÖVLI!
Så nu har jag bara 7 hg kvar att gå ner till mitt 1.a mål, sen har jag mitt 2.a mål där jag även ska STANNA i vikt! :)
Bara köra på och njuta av livet...

Ändå har jag stoppat i mig en massa godsaker i helgen och även ätit choklad igår m.m! :)

Men tränar man så får man unna sig... man förbränner det ju! :)

Och jag är så sjukt lycklig och taggad så idag ska jag ner och träna igen... men vad det blir för träning vet jag inte ännu då min ljumske kanske säger ifrån om jag kör styrka...

Kan ju köra styrka med armar men inte med benen isf. men jag har ju mitt 2.a schema också som jag kan köra! :)

Hejja, hejja... så otroligt taggad just nu!
Jag som mått så sjukt dåligt över vikten men nu har det vänt...
Visst jag kanske stannar upp igen men så länge jag stannat av på samma vikt eller gått ner så är jag nöjd!
Och så länge vågen inte visar en massa att jag gått upp! :)

Ska ta och väcka min lilla charmör Liam så vi kan göra oss i ordning inför dagis & gymmet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0