Vilken härlig dag!


Visst det är kyligt och endast 7 grader ute men solen skiner så det är skönt ändå! :)
Jag ska alldeles strax ta och pälsa på Linus lite kläder för att sedan gå till dagis och hämta vårt lilla charmtroll! ♥
Vi ska ju fotografera honom kl 14, så ska ta med ombyteskläder som jag vill att han ska ha på sig på korten!

Sen blir det väl att traska hem, men låta Liam få springa av sig och jag ska även försöka fota en del! :)
Är ju så himla fint väder och jag tycker hösten är en sån himla fin årstid!


Idag vart det en vilodag från träningen, istället för att stressa en massa så valde jag att träna Torsdag & Fredag istället så imorgon är det bara ge gärnet och köra på igen! :)
Men det är ju så sjukt skönt att träna, sen att man fått kontakt med mycket bra människor på gymmet som även tränar samma tid som mig är bara ett stort +! :)
Man har så mycket roligare, skrattar & snackar en massa om allt och ingenting!

Nä, om man skulle ta och göra sig i ordning så det bara är LInus som ska fixas innan vi ska dra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0