Veckans 1.a träningspass


Och det var SJUKT jobbigt denna gången då vi ökat ALLA vikter med 7 kg så det var ju riktigt tungt!
Men jag gjorde så gott jag kunde och det gick faktiskt rätt bra på dom flesta övningarna, var någon övning som vart riktigt tungt så jag inte körde 2*10 som jag ska men det kommer det också!
Ju mer jag tränar ju mer orkar jag ta! :)

Började med att cykla ner till gymmet

♥ 15 min crosstrainer
♥ Benpress - 59 kg, 2*10
♥ Lårcurls - 25 kg, 2*10
♥ Lårextensions - 39 kg, 2*10
♥ Rodd - 39 kg, 2*7
♥ Latsdrag - 39 kg, 1*10 & 1*4
♥ Bröstpress - 32 kg, 2*10
♥ Bicepscurls - 23 kg, 2*7
♥ Crunches O - 5 kg, 2*25
♥ Rygglyft O - 2 kg, 2*15

♥ STRETCH!


Efter gymmandet så tog jag och solade i 20 minuter, avslapnande och grymt härligt! :)

♥ Sen var det bara att cykla hem igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0