Veckans 1.a träningspass...


Och det var RIKTIGT tungt idag, när man haft uppehåll med träningen i 5 dagar så känns det verkligen men det gick väldigt bra ändå! :)
Orkade ta alla vikter, så jag har ju inte tappat någonting!

♥ Cykla ner till gymmet

♥ Benpress - 59 kg, 2*10
♥ Lårcurls - 25 kg, 2*10
♥ Lårextensions - 39 kg, 2*10
♥ Rodd - 39 kg, 2*10
♥ Latsdrag - 39 kg, 2*10
♥ Bröstpress - 32 kg, 2*10
♥ Chrunches - 5 kg, 2*25
♥ Rygglyft - 2 kg, 2*15

♥ STRETCH!

♥ Cykla ner till affären och handla lite sen hem igen! :)

Så blir det träning Tisdag, Onsdag & Fredag denna veckan också, om jag nu inte byter ut Onsdag till Torsdag det får vi se!
Men måste ha 1 vilodag i veckan iaf. + helgerna!

Fredag är det dags att träna med min PT igen och ska bli kul och se vad hon säger om hon kommer öka vikterna på mig igen! :)

Jag känner ju själv att jag lätt kan öka vikterna på Benpress, Lårcurls & Lårextensions men vill gärna ha kvar mina nuvarande vikter på resten ett tag till! :)

På Fredag ska vi även ta mått på alla ställen för att se resultat... :)
Tex. ben, lår, armar, midja, bröst m.m

Har redan sett resultat så det känns kanon, vågen har minskat mycket bra, har fått mycket mer muskler och jag känner mig mycket piggare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0