Tjilevippen!


Idag är det mycket bättre med både förkylningen & träningsvärken... vilket är väldigt skönt!
Men T mår fortfarande inte så bra så han är hemma från jobbet även idag!

JAG VILL TRÄNA!!! men ingen idé att göra det när man mått som man gjort och även är förkyld & hostig fortfarande!
Hoppas på att bli helt frisk fort så jag kan träna igen och hoppas jag kan åka ner och köra mina scheman redan på Onsdag! :)

Imorgon är det även dags för BVC (4 mån kontroll) med Linus så då hinner jag inte träna! :)

Ja, vad har man gjort idag då?!

Jo, jag har rensat en massa här hemma och ska alldeles strax fortsätta med det... så skönt att få en massa gjort och få iväg en massa saker som man över huvud taget ALDRIG använder utan står enbart och samlar en massa damm!

Liam & jag har även gjort rent kaninburen... vilket han tyckte var riktigt roligt så det kommer bli att Liam får va med varje gång vi gör rent buren! :)

Annars händer det nog inte så mycket mer idag, bara ta det lugnt och mysa...
Försöker få Liam att sova lite nu men han är inte så glad i det utan vill hellre va vaken! :)
En period han kommit in i nu är att vägra sova middag men så blir han istället trött frammåt 17 tiden och vill gå och lägga sig och det är alldeles för tidigt för han att sova då!
Men har funkat att hitta på massa roliga saker då han hoppat över middagsluren, tex med att rita, leka med duplo, playdoh lera, laga "låtsas" mat m.m! :)

Ska ta och slappa lite innan jag ska sätta fart här hemma med städningen igen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0