Tjilevippen på er!


Har hunnit med en hel del idag fast jag vart nere på gymmet och kört på! :)
När jag kom hem tog vi tag i städningen här hemma, plocka alla leksaker och la dom där dom ska va, dammsög både uppe & nere, plockade och dona lite, även fixa i ordning lite lunch som vi precis har moffat i oss! :)

Och snart ska älskade T cykla och hämta hem Liam från dagis!

Det var ju fotografering på dagis idag, gruppfotot tog dom ute så vi får väl se hur det kortet blir med alla tjockjackor osv på!
Men hoppas det blir bra ändå!
Skulle hellre sett dom haft fotograferingen inne så man slapp alla tjocka jackor, mössor, vantar osv.

Fast imorgon är det dags för Liam att ta porträttbilder! :)
Dom vet jag kommer bli fina iaf. :)
Min lilla ögonsten! ♥

Så då blir det att pälsa på både mig & Linus imorgon för att traska till dagis och hämta vilden för att sedan fotografera honom!

Det blir en vilodag för min del imorgon från träningen, så jag kör träning Torsdag & Fredag istället! :)
Känns som det är bättre än att stress imorgon!

Ska ta och göra det sista här hemma innan Liam kommer hem!

Hoppas ni haft eller får en fortsatt trevlig dag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0