Stressigt värre...


Känner mig ganska stressad just nu, så mycket som ska hinnas med både här hemma och lite andra saker!
Jag är iaf. glad att ALLT till dopet är hemköpt, ska bara bakas och jag funderar på att baka idag...
Sen har jag ju min UNDERBARA mamma som gör i ordning smörgåstårtor! :)
Mamma´s smörgåstårtor är inte att leka med! *S*

Är glad att jag har min syster här som hjälper mig lite, dels med barnen osv!
Ska även ta och rensa nere i förrådet och försöka kasta en massa saker som man aldrig ens använder utan bara ligger och tar en jäkla massa plats!

Så det finns en del saker man har och göra här hemma, men nu hinner jag ju med mer än vad jag skulel göra om jag hade vart själv med barnen!

Var iväg och hämtade nyckeln till lokalen idag men husmor hade precis gått iväg så fick ringa och prata med henne...
Så imorgon blir det en cykeltur ner till stan igen för att gå en runda med henne och se hur det är inne i lokalen osv.

Stressigt värre just nu, men ska bli så skönt när allt är klart!

Ska även sätta mig och skriva ner en massa till dopet så det inte glöms en massa här hemma...

Aja, nu ska vi ta och sätta oss och fika lite granna innan vi sätter fart här hemma!
Snart ska även Liam hämtas hem! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0