Sovsäck till Linus!


Jag sålde ju våran åkpåse vi hade tillsammans med våran P & T sport vagn och nu närmar sig vintern med stormsteg!
Vi har tänk att sy en åkpåse till Linus men så hitta jag denna finingen, perfekt att ha där bak där Linus kommer att sitta + filt... då lär han få det mysigt!
Sen stod det även att det var hål i den för spännen annars kan man alltid göra egna om det skulle va så men tror det kommer bli perfekt med dom som redan är då sovsäcken är till för vagn! :)

Till Liam så ska vi sy ett vindskydd (hittat ett perfekt mönster som är just till Phil & Teds) då Liam alltid vill sitta fram i vagnen när han väl sitter! :)
Sen även om Linus sitter fram så kan han också använda vindskyddet! :)
Så på Fredag kommer mamma & jag åka och köpa tyg för att sedan sy vindskyddet på Lördagen! :)
Kommer bli så perfekt, och hoppas nu att det blir av annars kan jag alltid sy vindskyddet själv men morsan har ju rena proffs symaskinen! :)







Kommentarer
Emma Viklund

Exakt den åkpåsen från everest i svart funderar jag med på... Läste om den i ett forum på familjeliv och tydligen ska den vara bra och priset är ju oxå bra :)

2011-10-26 @ 17:40:00
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0