Söndag...


Och jag känner mig totalt slut, ont i kroppen, snorig, huvudvärk och ont i halsen!
Ont i halsen har jag ju haft i ett par dagar nu och det verkar inte vilja ge med sig!
kanske börjar bli riktigt dålig?! HOPPAS INTE!

Men det är så skönt att dopet och allt är över, nu kan man bara slappna av och ta det lungt! :)

Idag är det Söndag och helgerna går alldeles för fort... och om en liten stund så åker stor ♥-at iväg och jobbar! :(
Ända positiva är att han kommer hem 22 ikväll! :)

En annan tråkighet är att vi glömde en väska i brorsans och deras bil igår när dom körde hem oss och alla saker...
Och just i den väskan hade ♥-at mitt lagt ner Linus fleeceoverall! :(
Det är ju INGE som är akut precis men den enda overallen som jag gillar och som verkligen håller Linus varm nu när det är så kyligt ute!
Vi har ju några andra overaller också men dom är ju så stora fast det är samma storlek, sen tycker jag inte att dom är så jättevarma heller men klär man på Linus bra med kläder så kan han ju ha någon annan overall sålänge!
Så får vi se hur vi ska lösa detta!

Mina glasögon ligger ju också i väskan... glasögonen som jag inte alls är så rädd om, som jag tränar i osv.
Nu har jag ju bara mina "fin" brillor som jag är mer rädd om! :)

Fast jag ska ner och beställa några nya brillor då dom andra är väldigt slitna...
Bågarna har blivit förstora och glappar en massa, så det är nog dags att beställa nytt! :)
Har minskat dom brillorna ganska många gånger redan!

Senare idag ska troligen jag & barnen gå upp till Naomi & hennes barn! ♥
Se vad vi ska hitta på, snacka en massa gojja och bara ha det bra blir det nog!

Wuhuuu, imorgon är det Måndag och dags för träning igen! :)
Längar så grymt mycket efter att få träna nu då träningen har gett mig mycket fina resultat! :)
Denna veckan blir det nog att träna en hel del, men ha 1 el. 2 dagars vila...
På Fredag är det dags att träna med min PT igen! :)

Nu vart det bara massa babbel... ska ta och gå ut och mysa med mina älskade barn!

Hoppas ni får en bra Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0