Söndag igen då!

Helgerna går FÖR FORT!!! :)

Är hur pigg som helst idag fast jag vart vaken mesta delen av natten med en liten piggelin Linus som legat och bubblat med mamma halva natten! :)
Underbara unge! ♥
Liam har sovit hur gott som helst vilken han oftast gör!

Eftersom jag är så pigg idag så ska jag ta och dra fram snabeldraken och ta mig en vals genom lägenheten nu! :)
Ska även rensa bort en del saker som jag inte vill ha kvar...
Sen åker hjärtat och jobbar... bästa är att han kommer hem tidigare idag!

Hoppas bara att det blir som vi vill nu... :)
Våra drömmar kanske slår in, och då kommer livet bli mycket bättre! :)

Annars vet jag fakiskt inte vad som händer, men vi ska nog ta och gå ut på en promenad då vädret är helt underbart!
Man får ta vara på det innan snön kommer! :)

Men nån som längtar efter snön är Liam...


Vi kanske tar oss en promenad och umgås lite med dom fina! :)
Men det får dagen utvisa vad vi hittar på...
Nu ska jag iaf. ta och valsa mig lite!

Hoppas ni får en bra Söndag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0