Onsdagens träning


Var grymt härligt, jag är så otroligt peppad att träna så det är helt sjukt!
Och ännu mer peppad blir jag ju när jag ser hur musklerna växer, hur mycket vikt jag orkar ta på gymmet sen att jag ställde mig på vågen imorse och den visade -1,5 kg så nu är jag vääääldigt nära mitt 1.a mål sen har jag mitt 2.a och sista mål jag ska nå också! :)
Men fortsätter jag träna som jag gör så kommer jag nog nå mitt sista mål, och den dagen längtar jag efter!

Som när jag var på gymmet idag så orkade jag med alla vikter som jag inte orkade ta 1.a gången riktigt så det känns grymt härligt!
Sen att jag även orkade ta 14 kg på tricepspress istället för 9 kg! :)
HEJJA HEJJA!


♥ Cykla och lämna Liam på dagis sen vidare ner till gymmet

♥ Benpress - 59 kg, 2*10
♥ Lårcurls - 25 kg, 2*10
♥ Lårextensions - 39 kg, 2*10
♥ Rodd - 39 kg, 2*10
♥ Latsdrag - 39 kg, 2*10
♥ Bröstpress - 32 kg, 2*10
♥ Bicepscurls - 23 kg, 2*10
♥ Tricepspress - 14 kg, 2*10
♥ Chrunches O - 5 kg, 2*25
♥ Rygglyft - 2 kg, 2*15

♥ STRETCH!

Sen vart det en cykeltur hem igen, men innan det så vart det att cykla och hämta ut nyckel till lokal! :)

Så det vart en extra cykeltur hem idag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0