Natti natti...


Våran dag har var kanon, hur mysigt som helst har vi haft det här hemma! :)
Jag har till och med fått städa, tvätta, hänga tvätt, bytt sängkläder, diska och dona en massa utan att något av barnen demostrerade utan Liam satt och lekte med sina leksaker och Linus följde mig med blicken vart jag än gick och bara skrattade!

Dessa dagar är helt underbara när man hinner med att göra en massa hemma!

Liam har vart helt blöjfri även idag och inte en olycka har det hänt utan han springer till sin potta och kissar när han känner att det är dags!
Man behöver inte ens säga åt honom eller påminna honom om pottan, våran stora kille! ♥
Så 2.a dagen i rad som han bara går helt frivilligt på pottan, förut har man ju frågat hela tiden om han vill kissa osv. men det behövs inte längre! :)

Imorgon är det dags för Liam att gå till dagis igen, så efter dagis ska jag nog passa på att cykla ner till gymmet och köra igenom mitt schema...
Annars vet jag att jag kommer ha sådana skuldkänslor av att jag inte tränat som jag "ska"! :)
Blir även att träna på Onsdag (tror jag), ska ändå ner på stan och hämta nyckeln till lokalen som vi har hyrt när vi ska ha dopfika! :)

Imorgon kommer även min älskade syster hit och stannar här tills dopet på Lördag! ♥
Ska faktiskt bli riktigt mysigt att ha henne här eftersom vi träffas så väldigt sällan...
Kommer bli mycket snack, skratt och mys med barnen, men vi ska även baka till dopet, fixa & dona en massa här hemma och jag ska passa på att kasta en massa skit och rensa ut en massa!

Sen får man ju se hur mycket man hinner med, känns som denna veckan kommer bli ganska stressig så allt inför Linus dop går som sagt i 1.a hand...

Ikväll har jag pillat lite med bloggen min, ändrat så när man klickar på senast skrivet, kategorier eller månad för månad så kommer det även upp på sidomenyn vilket det inte gjorde innan! :)
Hade även tänkt att fixa en ny header m.m men kände att jag verkligen inte hade någon ork eller lust med det idag så det får vänta! :)
Även bloggen har ju kommit en del åt sidan just nu, har inte haft någon sådär jätte blogglust eller haft nå vettigt att skriva om...
Har mest blivit träning osv.

Ni som läser min blogg vad tycker ni fattas, vad vill ni läsa om mer på bloggen m.m???

Nu ska jag ta och krypa ner i våran nybäddade säng och försöka sova lite... Natti Natti! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0