Måndag


En ny vecka med nya möjligheter! ♥

Denna veckan kommer det inte hända sådär jättemycket på träningsfronten då min älskade syster kommer hit imorgon! :)

Det ska fixas en massa till Linus dop som är på Lördag, det ska bakas, vi ska rensa en massa här hemma, hämta nyckeln till lokalen vi hyrt, duka lokalen som dopfikat ska va i!

Men jag ska ändå ner och träna imorgon & på Onsdag tror jag eller om det bara blir på Onsdag, vi får se hur det blir med den saken!

Sen kommer jag även ta barnen och syrran på promenader när hon är här! :)
Så det blir ju lite motion iaf, så jag behöver ju inte få dåligt samvete för att jag inte tränat eller rört på mig!
Men denna veckan går allt till Linus dop i 1.a hand!

Liam går ju på dagis Tisdag, Onsdag & Torsdag så vi lär nog hinna med en hel del här hemma dom dagarna! :)

Idag blir det bara en lugn dag med en massa mys! ♥

Ska ta och sätta fart med lunchen nu, som idag blir kokt potatis, lax, kokta grönsaker & hemmagjord kall sås! MUMMA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0