Man vet vilka som är ens vänner...


... och som man kan LITA på!
Dom är väldigt få och går att räkna på 1 hand!

Thomas och jag pratade lite om detta igår och han har ju helt rätt i det han säger!
Trodde det var fler som man kunde lita på men så är det ju inte!

Det finns 5 personer som jag kan prata med allt om & litar på och det är:

♥ Min älskade sambo Thomas
Min mamma
Min syster Madde
Naomi & Micke


Det är personer som jag verkligen litar på till 100%.
Naomi och jag har inte känt varandra sådär jättelänge men vi klickade på en gång och vi pratar om allt, skrattar och har skitkul tillsammans!
Däremot Thomas & Micke har känt varandra sen vi flyttade hit, fast vi inte umgicks då!

När T & jag vart tillsammans 2003 så fick man höra: Det kommer aldrig hålla, ni kommer göra slut om några månader typ max hålla 1 år...
Men så fel personer kan ha...

Thomas och jag har nu vart tillsammans i 8 år (25.e December), vi har 2 helt underbara barn tillsammans och har det hur bra som helst!
Visst har vi haft våra bråk osv. men ingenting har kunnat skilja på oss!
Thomas är en person som verkligen fått mig att må bra, vi kan prata om allt tillsammans.
Helt enkelt en person som man INTE trodde fanns!

Så nu har jag bestämt mig för att skita i så kallade vänner som inte ens bryr sig, utan säger en sak men gör en annan!
Därför är det så skönt att ha nya underbara vänner som man verkligen kan lita på!

Jag orkas inte slösa energi på falska personer så dom kan jag gott va utan och har det hur bra som helst utan dom!

Visst är det tråkigt, men jag förlorar ingenting på det!

Som min mamma sa: Bry dig inte, du förlorar ingenting på det! :) Låt dom bete sig som dom gör...

Och det har hon HELT rätt i... älskar min mamma! ♥

Mitt nya liv är helt underbart och jag bara älskar livet just nu utan falska vänner!
Liam har fått helt nya kompisar att leka med då även våra vänner har barn i samma åldrar! :)
Även barn i Linus ålder... så det är sååå UNDERBART!

Jag nämner inga namn i bloggen men tror att om dom läser bloggen kommer dom nog ta åt sig! :)
Dom vet nog vilka dom är!

TACK för tiden men er MEN VÄLKOMMEN MITT NYA LIV! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0