Linus dop 2011-10-08


Idag var det dop för våran lilla lillebror Linus! ♥

Det var supermysigt och allt förutom att vi alla vart ganska så besvikna på prästen osv.
Mycket som vart fel och han verka va väldigt blyg av sig så det var ganska tråkigt ändå!

Linus var dock helt intresserad av kyrkan (precis som sin storebror va), och han var med hela tiden, bubblade på och hade sig!
Inte en ända ledsen min vart det! :)

Däremot fikat efter dopet var supermysigt
, dom som vi absolut ville skulle komma kom så vi är supernöjda ändå!
Linus fick massa fina presenter, leksaker, sparbössa, kläder, dopminnen, pengar sen fick vi även en en present till hela familjen... en digital fotoram! :)
Perfekt ju, istället för att smacka upp en massa bilder på väggen så har man den digiala fotoramen istället som byter bilder!
Är ju så svårt att välja bilder som man vill ha på väggen, eller ta bort och s'tta dit nya! :)

Vart en del bilder tagna i kyrkan! TACK MAGNUS som var "fotografen"! :)
Sen glömde jag helt och hållet bort att fota dopfikat, så inga bilder därifrån tyvärr...
Var så mycket annat att fixa, prata med folket och busa med barnen m.m

Min älskade mamma hade gjort 2 st jättesmaskiga smörgåstårtor som vi mumsade på!
Finns en hel del kvar så kanske tar en bild på de! :)
Sen hade även jag bakat kolakakor & bärkaka m. vaniljvisp! :)
Det gick åt bra! HaHa

Barnen har busat på för fullt, vart får dom all energi ifrån? :)
Var inte stilla en sekund...

Så jag slänger upp några bilder från dopet i ett nytt inlägg! :)

Liam somnade nästan tvärt när vi kom innanför dörren då han inte sovit någon middag idag och även Linus sover gott!

TACK FÖR IDAG & FÖR ALLA FINA PRESENTER! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0