Kväller på er!


Våran dag kan man kalla Familjen Kaos! :)
Liam har vart på sitt allra bästa humör... eller inte, det har bara vart trots, trots, trots och åter igen trots...
Och allt har vart NEJ från hans sida!

Dessa dagar är man väldigt glad att dom inte är allt för ofta! :)

Själv har man ju mått skit och gör det fortfarande, är så sjukt trött & matt i kroppen och halsen är som vanligt katastrof!
Kanske skulle va bra om man kollade upp den!


Men ska inte klaga, våran Söndag har vart bra ändå fast Liam haft sitt humör!
Han har vart snäll och busat en massa med lillebror också! :)


Var ju tänkt att vi skulle gå upp till Naomi & hennes barn också men eftersom Tiiara firade sin födelsedag idag och Liam inte alls var på nå vidare bra humör så bestämde vi oss för att stanna hemma...
Tråkigt men det blir ju inte alltid som man tänkt sig!

Naomi & jag snackade i telefon nu ikväll istället!
Hon får mig att må så sjukt jävla bra! ♥
Är så glad att jag träffade henne...
Fick höra många fina ord från henne idag!
Även om jag inte känt henne i evigheter så pratar vi om ALLT tillsammans, så det känns som man känt henne hela livet!
Hon är så lätt att prata med, så snäll & go och får mig att må bra...
Även Liam älskar henne, ska sitta i hennes knä, busa och ha sig! ♥

När Naomi & jag snackade i telefon så fortsatte Liam att trotsa så tog han och slänge ut en massa jord i soffan från mina blommor i fönstret så det var ju bara att börja dammsuga!
Sen var det dags för Linus att lägga en B-blöja! :)

Man kan säga att jag haft fullt upp nu ikväll... :)

Men nu har mitt älskade stor ♥-a kommit hem från jobbet och vi har tagit oss en liten bit smörgåstårta! :)
T fick ju ta med sig en massa smörgåstårta till jobbet idag då jag bara vill spy på det fast det är så sjukt gott!
Men det blir för mycket... tycker jag iaf.!

Har även snackat med brorsans fru ang. väskan som glömdes i deras bil igår så nu ska hon skicka ner overallen & mina brillor! :)

Nä, man kanske skulle göra sig i ordning för sängen!

GODNATT! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0