Kväller på er!


Här hemma har det vart full rulle idag! :)

Vi har bakat, städat, tvättat, rensat, sålt iväg en del saker och ännu mer försvinner vartefter! :)

Nu ska vi bara få hem lite av det nya sakerna, vilket vi får senast på Söndag!

Annars har dagen varit hur bra som helst, dessa dagar GILLAS verkligen när man får en massa saker gjorda!
Nu på Lördag ska vi ta och rensa ALLT från förrådet och då menar jag verkligen ALLT!
Det vi inte använder ryker eller om det går att sälja så gör vi det men finns så mycket skit där nere som vi verkligen måste gå igenom!
Är några kartonger som vi inte ens kollat så noga i utan bara skjutit på det hela tiden!

Har massa barnsaker som jag säljer iväg nu och även andra saker...

Ex:
* Hoppgunga
* Bumbostol + bord - SÅLD
* Stativ till sänghimel
* Mjuklift
* Badstol
* Trofast förvaringshylla m. lådor - SÅLD
* Amningskudde - SÅLD
* Tripp trapp stol - SÅLD

Och en massa annat! :)

Och det som är sålt gick åt på en gång och resten har jag lagt ut ganska nyligen.. så vi får väl se!
Bättre man säljer iväg för en billig peng än att ha det liggandes helt i onödan här hemma och bara tar en massa onödig plats! :)

Vartefter så kommer jag sälja av både det ena och det andra för en billig peng förutom barnkläder då Naomi tar över det till sin lilla beeebis sen får ju även Madde snart en liten pojk så lär hon ta över det! :)

Nä om man skulle ta och göra sig i ordning för natten så man är pigg och glad imorgonbitti när man lämnar Liam på dagis och ska ner och gymma lite! :)

Känns iaf. grymt skönt att verkligen fått tummen ur a*slet och börja med att sälja av en massa saker än att samla på sig...

Jag har även fyndat en Lära gå vagn med aktivitetsbord till Linus! :)
Begagnad men i väldigt bra skick! :)
Ska åka och hämta den på Fredag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0