Kväller på er...


Idag har det vart en fullspäckad dag, har vart storhandling och en massa annat som har gjorts! :)
Så skönt att ha köpt hem allting...

Har även hämtat ut 2 paket idag, ett från Bonprix & ett från Halens... det från Bonprix vart jag så sjukt nöjd över och det passa mig perfekt! :)
Däremot Halens var jag tvungen att skicka tillbaks i retur då det var alldeles förstort... så fick beställa stl 36/38 istället så hoppas de ska bli bättre! :)

Sen har det bara vart en massa mys med barnen! ♥
Så det har inte hänt så speciellt mycket idag...

Imorgon bitti är det dags för träning igen, så sjukt skönt...
Sen är det även träning på Torsdag eftersom jag har ändrat Fredagen med min PT!

Så på Fredag drar vi ner till mami & papi! ♥
Ska faktiskt bli väldigt skönt, se vad vi ska hitta på för skoj!
På Lördagen blir det iaf. att gå ut och gå med mamma/mormor & barnen medans brorsan & min älskade T fixar i ordning deras kök...
Sen åker vi ju hem på Lördagen igen!

Jag är helt slut efter denna dagen så jag ska ta och lägga mig på soffan och bara glo på dumburken...
Linus vaknar väl någon gång och vill ha mat! :)

Godnatt med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0