Kväller på er!


Idag har det vart en fullspäckad dag för min del, jag har nämligen rensat hela förrådet. städat här hemma och kastat en MASSA skit både kläder, saker och en massa annat! :)
Känns grymt skönt men ändå finns det mer att kasta!
Vi ska gå igenom 2 kartonger i förrådet som vi har en massa saker i så det lär ryka en massa i dom också!
Så skönt när man får en massa gjort!

Har även plockat uppe i lägenheten med en massa papper, kastat en del, lagat både middag & efterrätt, diskat, skurit upp över 4 kg kassler och korv! :)
I veckan så ska jag även iväg och storhandla för hela månaden då jag har en matlista som vi tänkt gå efter i 5 veckor! :)
Hur skönt som helst!

Efter att jag fixat klart här hemma så har vi bara myst en massa... så tråkigt att helgen går så fort... :(
Imorgon är det "vardag" för oss igen då storhjärtat mitt jobbar på Söndagar! :(

Nu ska vi sätta oss i soffan allihopa och bara mysa med lite popcorn & film! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0