Kunde inte låta bli!

Har setat och kikat runt på kaniner & tillbehör m.m nu ikväll sen båda barnen somnade!

Och jag har hittat världens sötaste kanin så väntar på svar från uppfödaren! :)
Känns bra om vi nu ska ha kanin att vi köper från en uppfödare!
Gillar inte att köpa från vem som helst när det gäller djur…

Liam har vart ledsen mesta delen av kvällen sen vi lämnade tillbaks kaninen till sin rätta ägare!
Han har gått till buren och sagt nin (kanin) hela tiden! :(
Att han fäste sig för kaninen så fort, det trodde jag inte!

Men vi får som sagt se när uppfödaren hör av sig! :)

Nu ska jag lägga mig och sova…
Blir en lång dag imorgon med fix här hemma, duka lokalen, fixa i ordning nå gott att käka då både syrran är här sen kommer Linus gudfar imorgon också! :)
Så nå riktigt smaskigt ska vi ta och fixa i ordning!

GODNATT! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0