Jobbig träning idag!


Precis som rubriken lyder så var träningen SJUKT JOBBIG idag...
Men mycket har nog med att jag legat helt död i förkylning, hosta, feber m.m och är fortfarande lite förkyld!
Och man ska ju helst INTE träna när man är förkyld men kände att jag behöver verkligen ner och lyfta lite skrot & röra på mig! :)

Men kroppen sa ifrån efter ett tag, dels min ljumske som inte riktigt vill hänga med då jag fick världens smärta i den! :(
Så det gäller ju att lyssna på kroppen så man inte fortsätter, man får passa sig för att man inte blir allvarligt skadad!
Så säger kroppen ifrån så avbryter man! :)

Fast jag körde några övningar iaf...

Körde både från mitt 1.a schema & från mitt 2.a schema så vart lite gott & blandat idag!

• Cykla och lämna LIam på dagis sen vidare ner till gymmet!

• Knäböj med vikt - 5 kg, 2*15
• Armhävning till sido bräda - 2*15
• Benspark - 2*15
• Rygglyft med vridning - 2*15
• Hopp på bräda - 2*15
• Crunches med vikt - 5 kg, 3*5
• Benpress - 59 kg, 2*10
• Lårcurls - 25 kg, 2*10
• Latsdrag - 39 kg, 2*10
• Bröstpress - 32 kg, 2*10

• STRETCH!

• Cykla hem från gymmet igen i ösregn! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0