Gokväll!


Vart en dag som man har hunnit med en massa saker på, det gillas!!!
Imorgon är det Måndag igen och dags för träning, underbart! :)
Måste bara få tag i min PT så jag kan byta tiden som jag ska träna med henne på Fredag!
Skulle va bra om jag fick en tid nu i veckan istället innan T drar och jobbar!

På Fredag ska vi nämligen åka ner till älskade mamma/mormor & pappa/morfar och va där och bara mysa! ♥
Sen kommer min bror dit på Lördag så han och T ska fixa det sista med mamma & pappas kök...
Lister och så som ska upp! :)

Så mamma/mormor & jag kommer ta oss en härlig promenad med barnen och bara vara! :)

Vi åker ju hem på Lördag igen när dom är klara med köket eftersom T ska jobba på Söndag...
Men lite tid får vi tillsammans iaf!


Mina små gryn ligger och sussar nu så jag väntar bara på att maskinen med tvätt ska bli klar så jag kan hänga den för att själv lägga mig och glo på tv eller någon film!
Sen kommer ju min stora kärlek hem vid 22... perfekt! :)

Hoppas ni haft en bra Söndag, för det har VI här hemma haft! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0