Gokväll!


En riktigt bra dag har det vart idag, och inte nog med det så har vädret vart helt strålande! :)
Vart både träning, lite städning, matlagning, bus & mys med barnen, fixat kaninburen och en massa annat!

Man skulle ha vart ute men det vart att vi hade en innedag idag, när Liam kom hem från dagis så var han nå grymt trött men piggnade till ganska så fort!
Sen var det bara att förbereda maten så vi passade på att mysa en massa, rita lite granna och bara ha det bra!

Liam har också tagit ut kaninen och myst med Ragnar på golvet! ♥

Efter middagen fick mina 2 små troll ta sig ett härligt skumbad tillsammans! ♥

Sen har vi inte hunnit med så mycket mer än att mysa i soffan framför barnkanalen då klockan rusade iväg och det var dags för sängen!
Liam har vart extremt mysig idag, det ska sittas i knät eller tätt intill och hålla om min arm och bara gosa ner sig, pussas & kramas...
Även lillebror vill han va nära, klappa, pussa & krama!
Dessa dagar älskar man verkligen när det inte är en massa trots!
Så himla mysigt att sitta i soffan och bara mysa med mina barn som verkligen är på riktigt myshumör!

Jag är också väldigt lättad & glad just nu... och hoppas det kommer fortsätta!
Vill hennes bästa! ♥
Vill inte förlora henne... räcker med att jag har gjort det 1 gång i mitt liv!


Mina små kottar somnade skapligt idag med, så jag funderar på om jag också ska vila lite granna!?! :)
Och inte göra som igår då jag tänkte: Ja men Linus vaknar nog snart och vill ha mat men så var ju inte fallet utan han vaknade inte förns vid 1 på natten och ville ha mat! :)
Annars brukar han vilja ha mat var 4.e eller 5.e timma...
Men han börjar ju bli stora killen nu! ♥
Blir mer och mer mat & gröt nu så han håller sig nog mättare än vad han gjort innan och det är ju skönt! :)

Åhh... på Fredag drar vi ner till älskade mamma/mormor & pappa/morfar!
Liam längtar så... tåg tåg tåg... ja vi ska åka tåg! :)
Det ända som Liam säger hela tiden nu, han älskar att åka tåg!

Tåg mormor & mofa... :) Mmm vi ska åka tåg till mormor & morfar! ♥

Hoppas verkligen vi hittar nå bra tyg så vi kan sy vindskyddet till vagnen innan vi åker hem...
Annars får jag köpa tyg själv någonstans och sy här hemma... men min mamma är 100 ggr bättre och har så bra ideér på allt! :)

Nä nu ska jag faktiskt ta och kolla klart på Hawaii five-O innan jag ska droppa av!

Måste ju orka upp imorgon så jag kan dra ner och träna veckans sista pass efter att jag har lämnat Liam på dagis!

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0