Godnatt!

Vart en ganska så bra dag!
Tränat, pysslar lite med Liam, myst med båda barnen, vart och köpt en ny kaninbur, handlat lite mat osv...

Däremot så har Liams humör vart upp och ner!
Ena stunden är han hur go som helst för att sedan gå över och bli rena monstret!
2 års åldern är väldigt härlig och lättare lär det nog inte bli med åren! ;-)
Men han är min ögonsten!!! ♥

Jag har även slagit i lilltån i crosstrainern vi har här hemma så jag har sjukt ont...
Och Liam börja som vanligt att asgarva när jag slog i tåfan! :-)
Skadeglädje är den sanna glädjen... eller va man brukar säga!

Jag har nu ikväll lagt gula ärtor i blöt så imorgon ska jag ge mig på att göra hemmagjord ärtsoppa. :-)
Fick bara ett sug efter det och ärtsoppa har jag INTE kunnat äta sen jag var liten så hoppas den blir god när jag gör den själv! :-)

Imorgon blir det ingen träning för min del utan ska fortsätta rensa här hemma.
Passa på när Liam är på dagis! :-)
Sen blir det träning för mig på Fredag!

Nä nu tar jag och bäddar ner mig och glor på film och bara väntar på att storhjärtat mitt ska komma hem från jobbet! ♥

Så tomt och ensamt här hemma när barnen sover och hjärtat mitt jobbar!
Men bara morgondagen kvar sen tar vi helg! ♥

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0