Godmorgon!


Natten har vart förjävlig, fast inatt har det inte vart nån av barnen som har vaknat och hållt på utan jag har haft en grym träningsvärk i både lår, armar & rygg så gårdagens träningspass har verkligen gjort nytta! :)

Sen är det inte nog med träningsvärk utan mitt älskade stor ♥.a har smittat ner mig också så vi har legat och hostat, snorat och fryst ikapp inne i sovrummet!
Febertoppar har kommit hela tiden och hjärtat mitt hade 38,9 graders feber och tog tempen själv när jag vaknade imorse då låg den på 37,8.
Så jag har vart vaken ett tag då jag har sån smärta i kroppen och förkylningen gör det ju inte bättre!
Vi hostar och har oss hela tiden, hoppas verkligen detta kommer gå över FORT!

Tog mig ett härligt varmt skumbad imorse och det hjälpte en del mot träningsvärken!


Just nu sitter jag i soffan och myser med Pricken samtidigt som jag sitter och bloggar lite granna!
Eller myser och myser, Pricken har fått nån snesnurr och racar runt i soffan som en riktig tok! :)
Sen kommer han och ska hoppa upp i famnen på mig och lägga sig där en stund för att sen börja raca runt igen!
HaHa så jäkla charmig, är så nöjd över Pricken!


Idag har jag ingen aning vad vi ska hitta på, tror jag ska åka ner till djuraffären och kolla lite! :)
Om jag nu orkar det vill säga, annars tror jag bara att det blir en lugn dag för oss idag...
Sitta och måla lite med vattenfärg, leka med play doh lera eller hitta på nå annat skoj med barnen!

Har lagt ner Pricket på golvet och han skuttar runt och utforskar här hemma, hoppar in och ut ur buren, nosar på katten och har sig! :)¨

Ska ta och sappa runt lite på tv´n och bara vila ett tag innan resten vaknar!

Vad ska ni hitta på för skoj idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0