Godmorgon Söndag!


Idag känner man sig riktigt utvilad, vi gick och la oss ganska skapligt igår och det kändes grymt skönt!
Vi hade lite Lördagsmys med popcorn & bubbelvatten framför tv´n! :)

Liam har sovit riktigt bra inatt, men vaknade och kom in till oss vid 3 tiden...
Men det var inge gnäll eller tårar denna gången utan han gick upp i sängen och la sig!
Linus har sovit i sin säng denna natten också, endast vaknat 1 gång och ville ha mat men sen somnade han om gott igen!

Så skönt att han äntligen vill sova i sin egna säng!

Själv vaknade jag ganska tidigt imorse av att liam låg och asgarvade i sömnen, skulle va kul att veta vad han drömde om! :)
Så jag klev upp och började dona lite i köket så nu är det fint här ute! :)


Vad vi ska hitta på idag har jag ingen aning om, men tror vi ska gå ut en sväng!
Pappa T ska ju jobba idag! :(
Helgerna går så fruktansvärt fort, trodde han skulle va tvungen att va hemma idag då hans rygg pajja ur totalt igår men verkar va bättre!
Fast vi får väl se hur det blir om han kommer hem eller inte då dom lyfter hela tiden på jobbet och det är ju inga lätta grejjer precis...

Själv skulle jag vilja dra ner på gymmet idag men blir för stressigt så får ta det imorgon istället! :)
Jag ska ju vila på helgerna och köra på vardagarna men när man ätit gott och så, så känns det att man bara vill träna! :)

Nog med babbel, vi ska ta och käka lite här hemma nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0