Godmorgon Måndag!


Härligt med en ny vecka och nya möjligheter!

Natten har vart kanon och vi har sovit som aldrig förr, så skönt! :)
Man känner sig riktigt utvilad idag!

Ska alldeles strax ta och göra mig i ordning för att dra ner på gymmet och köra lite pass! :)
Det ska bli grymt skönt känner jag...

Däremot är det dimmigt som bara den ute så man ser ju knappt någonting men som tur är så är det inte så kallt! :)

Har även skrivit till min PT så hoppas vi kan ändra våran tid tillsammans tills nästa Fredag, men det är nog inga problem! :)
Ska bli så skönt att komma ner till mamma/mormor & pappa/morfar på Fredag, Liam frågar efter mormor hela tiden! :)
Bara gå ut och gå och ha det bra med barnen medans dom andra får jobba och slita med ett kök! HaHa

Nä, hoppas ni får en bra dag för nu hoppar jag i kläderna och drar ner och gymmar... Tjilevippen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0