Godmorgon Lördag!


Idag är det dags för Linus dop! ♥

Har precis tagit mig ett härligt skumbad, så nu har jag piggnat till och är redo för dagen! :)
Alla andra sover här hemma...
Men det är snart dags för dom att kliva upp också så vi slipper stressa till lokalen och fixa det sista som ska göras där nere!
Ska även fixas lite här hemma innan det är dags att dra ner, vill ju helst inte glömma en massa här hemma! :)

Igår kom ju PO till oss (fadder till både Liam & Linus) och Liam vart ju överlycklig, det skulle mysas, busas, lägga pussel och allt med honom! :)
Så det vart inte i säng tidigt för Liam´s del för han skulle minsann inte sova! :)

Vi fixa ordning popcorn och mös i soffan framför American Pie, så ingen av oss kom i säng förns strax efter 01 inatt!
Men ändå är jag hur pigg som helst! SKÖNT!

Nä, jag ska ta och börja fixa här hemma så slipper vi har så mycket att göra innan vi drar...

Det kommer nog inte bli så mycket fotande från våran kamera idag om nu inte Magnus vill fota lite i kyrkan!
Efter dopet när vi fikar osv. kanske det blir några foton tagna!

Hoppas ni får en underbar Lördag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0