Godmorgon i stugan!


Båda barnen har sovit hur bra som helst i sina sängar inatt, annars har ju alltid Linus velat sova mellan oss men igårkväll somnade han själv i sin säng och vaknade vid 4 inatt och ville ha lite mat sen sov han vidare till strax efter 7 imorse för att sen vilja ha mat vid 9 igen! :)

Har cyklat och lämnat Liam på dagis så nu skulle det behövas städas lite här hemma, ska ta och småplocka lite för om en stund så åker vi och stohandlar!
Ska bli skönt att handla hem det mesta för denna månaden! :)
Så slipper man tänka på det sen! :)

På Fredag åker vi ner till mami & papi och Liam vart så glad och trodde vi skulle åka på en gång när jag sa att vi skulle åka ner! :)
Tåg, tåg, tåg mormor va de jag fick höra! :)
Han älskar tåg och tycker verkligen om sin mormor & även morfar! :)

Skulle egentligen träna idag men känner att jag pallar inte med stress så jag tar träningen imiorgon & på Torsdag istället! :)
Har även bokat om min PT tid som jag hade på Fredag till nästa Fredag istället så nu behöver jag inte tänka på det! :)

Nä om man skulle ta och sätta far här hemma så man hinner med någonting innan det är dags att dra iväg och handla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0