Godmorgon!


Vi har precis intagit lite frulle här hemma... eller vi, Linus har ätit gröt med mormors hemmagjorda sockerfria äppelmos och det var en riktig hit! :)
Själv sitter jag med ett stort glas te, tröck i mig ett halvt päron innan storhärtat mitt åkte och lämnade Liam på dagis!

Jag ska ta och sätta fart med röjjandet här hemma...
Sen kanske mamma/mormor dyker förbi här idag, man kan ju alltid hoppas! :)
Alltid lika mysigt att umgås med henne!

Så skönt att det redan är Torsdag och sista dagen som hjärtat jobbar sen tar vi helg!
I helgen ska vi bara mysa och ha det bra, försöka va ute så mycket som möjligt!
Jag funderar även på att lämna hjärtat & Linus hemma och ta med mig Liam ut i skogen och busa runt lite!
Lite mamma & Liam ensamtid, det behövs! :)

Skulle så gärna vilja ta med mig Liam till badhuset, men måste först skaffa mig badkläder som jag kommer trivas i och vill visa mig i!
Sen är badhuset stängt just nu och vet inte när dom öppnar, men innan detta år är slut så ska Liam & jag ha badat! :)
Tror han skulle älska det!

Nä nu ska jag börja röjja här hemma så hoppas ni kommer få en bra Torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0