God Natt!

Har haft en kanonkväll, massa ensamtid och kunnat kolla på Ensam mamma söker och massa andra program utan en massa avbrott! :)
Man behöver verkligen ha denna ensam tiden, så grymt härligt att bara få va själv för en stund!
Liam gick och la sig strax innan 19 och Linus somnade innan storebror men har vaknat 1 gång för att äta sen har han legat ute hos mig i soffan! ♥
Snart kommer även stor ♥-at mitt hem, men blir att gå och lägga sig för min del då det blir att gå upp tidigt imorgon bitti då Liam ska iväg på dagis men måste va där tidigare då dom ska ta gruppfoto kl 8.30! :)
När jag lämat charmtrollet på dagis så ska jag dra vidare ner till gymmet och köra mitt pass sen blir det hem och städa! :)
Har hunnit med en del plockande nu ikväll, vikt och lagt in all den rena tvätten och en massa annat!
Men nu tar jag och säger god natt & går och kramar kudden så man orkar med morgondagen!
Sov gott! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0