God Kväll!


Då var denna dagen nästan över också... går alldeles för fort tycker jag!
Men våran dag har vart superbra... massa mys & bus med mina underbara barn! ♥

Barnen somnade ganska så skapligt idag också, men Liam vaknade och kom springandes till mig och sa: Mamma mamma kom tiiiitta tåg! :)
Man kan ju undra vad Liam har gått på idag! HaHa
Innan han somnade så kollade han iofs. på På rymmen med Pippi Långstrump så han vaknade nog utan ljudet från filmen! (Ja, han har tv i sitt rum... men får inte kolla på film/tv hela tiden!!!)
Linus somnade glatt i sin säng och sover ännu! ♥

Så jag har i lugn & ro kunnat fixa alla bilderna som jag nu har lagt upp i bloggen! :)
Jag har verkligen fastnat för svartvita bilder, tycker det är så himla fint!
Det är så himla skönt med ensamtid, man behöver verkligen denna tiden även om det är hur underbart som helst att vara tillsammans med sina barn!

Hmm... nu kom även min älskade T hem, det var ju en överraskning att han kom hem redan nu! :)
Dock så mår han INTE bra, snorig, febrig och helt slut... uscha!
Jag hoppas verkligen inte vi blir sjuka här hemma nu... har verkligen INTE tid med det!
Men det är ju inget som man kan styra över precis utan blir vi sjuka så blir vi, inget att göra åt!


Wuhuuu... idag kom ÄNTLIGEN uppdateringen till iPhone (IOS 5) och jag bara älskar denna uppdateringen!
Som man har längtat efter att apple ska ha släppt den, men nu är den äntligen här och installerad på min lilla iPhone! ♥

På Fredag var det tänkt att jag & mina 3 hjärtan skulle gå upp till Naomi, Micke, Tiiara & lilla Bianca men det har blivit ändrat då Naomi åker ner till Ullared och shoppar loss...
Men jag och familjen kommer ändå gå upp och umgås med Micke & Tiiara! :)

Så imorgon blir det en dag tillsammans med Naomi, Tiiara & Bianca efter att Liam har kommit hem från dagis! :)
Älskar den familjen nå GRYMT mycket... dom är verkligen GULD värda! ♥

Nä, nu ska jag nog ta och mysa ner mig i soffan med mitt stora ♥ som inte alls mår så himla bra...
Men först ska han nog installera uppdateringen till sin telefon också! :)
Så jag får nog vänta en stund med mysandet! HaHa

Godnatt på er sötnötter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0