Full rulle kanelbulle!


Har det vart här hemma idag, har rensat och kastat 4 påsar med kläder!
Så skönt att bli av med kläder som har blivit alldeles förstora... varför ska jag ha sånt kvar...

Sen har det även kastats en massa annat skräp och det finns mycket kvar här hemma som man kan göra sig av med...

Imorgon ska mitt hjärta börja jobba igen efter att ha vart hemma 1 vecka och vart dålig, att jag inte tog tag i detta rensandet tidigare då hade jag fått precis allt gjort men trodde ju han skulle jobba nu igen på Söndag men så vart det ju inte!
Är man dum så är man! :)
Sen vart ju även jag dålig så man har inte orkat med så mycket men nu ikväll så fick jag fart och röjjde en massa!

Har även en tvätt som snart är klar och ska hängas upp!

Jag har även fortsatt med matlistan jag började med igår för 1 månad frammåt! :)
Så nu är den klar, ska bara köpas hem allting också! :)

Jag ska även ta och rensa ur barnens byrå med kläder! :)
Så skönt när man får så mycket gjort!

Vi ska även ta oss till IKEA, eller T ska för att köpa hem en byrå till oss så vi kan ha lite kläder i... dels våra underkläder, t-shirt´s osv.
Ja alla kläder ska ner i byrån som vi inte hänger upp och det är ju underkläder! :)
Sen ska vi även köpa en hylla som vi ska sätta upp ovanför tv´n där vi ska ha wii, x-box 360, våran tv box, centerhögtalaren m.m på! :)

För under tv´n kommer vi ha våran byrå stå eftersom det är så PUCKADE lägenheter så man kan ju inte ha någon byrå i vårat rum...
Det är helt sjukt va dåliga planlösningar dessa lägenheterna har!
Men som sagt, huvudsaken vi får in våra kläder i en ny byrå så skiter jag i vart den står!
Huvudsaken det inte ser förjävligt ut och det kommer det inte göra heller! :)

Aja, nog med babbel ska ta och fortsätta röjja här hemma så slipper jag göra en MASSA imorgon för jag ska ner och träna... eller försöka iaf... sen får jag se hur ljumsken tar det när jag väl är på gymmet för det är då den säger ifrån...!

Godnatt med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0