Ett nytt träningspass!


Idag var det som sagt dags att träna med min underbara PT igen
, och fick även helt helt nytt pass (schema) att träna så nu har jag 2 olika scheman att köra så dom har jag nu tänkt att köra varannan gång eller blanda ihop dom 2! :)

Schemat jag fick idag var grymt jobbigt men helt klart värt allt slit! :)

Det bästa med detta schema är att man är kvar på en och samma plats hela tiden, men behöver inte gå runt till olika maskiner osv utan man har sin bräda & vikten! :)
Sen jobbar man enbart där man har ställt brädan!

Jag kommer nu bara skriva ut vad vi har döpt de olika passen till och hur många gånger man upprepar osv!
Huvudsaken jag vet vad själva passen betyder och hur man ska köra dom! :)

• Crosstrainer 15 minuter, level 8-14

• Knäböj med vikt - 5kg, 2*15
• Knäböj med rak arm - 5kg, 2*15
• Armhävning till sidorna bräda - 2*15
• Knäindrag - 2*15
• Benspark - 2*15
• Rygglyft med vridning - 2*15
• Hopp på bräda (Pulstopp) - 2*15
• Chrunches bräda med vikt - 5kg, 3*5
• Bräda --> sväva hö/vä arm - 2*15


• STRETCH!

Var grymt skönt att stretcha idag då min PT gjorde nya slags stretchövningar med mig! :)
Så varje gång vi ses och ska stretcha så kommer hon ta tag i mina ben och armar och allt det där och jag måste säga att det gjorde SJUKT ont men vart väldigt uppmjukad efter att hon hade stretchat mig! :)

Nästa gång vi ska ses är den 28.e! LÄÄÄNGTAR! :)

Hon sa även att det syns så tydligt på mig att träningen har gett resultat och ändå har jag bara tränat med henne 3 gånger och kört själv 3-4 gånger i veckan! :)
Ibland har det bara blivit att träna 2 ggr i veckan!
Så jag är GRYMT PEPPAD!

När jag kör detta schema så ska jag INTE köra crosstrainern men idag visste jag ju inte om jag skulle köra gamla schamt först eller så! :)
Så vart lite extra! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0