Ensamtid med mitt busfrö!


Liam & jag har haft ensamtid idag... hur mysigt som helst och jag tror han behöver ha det annars så är han ju bara med mig & lillebror hela dagarna! (förutom när han går på dagis)

Vi klädde på oss och gick ut i skogen 1 timma och bara busade, fotade, klättrade och allt sånt där och man märkte att Liam verkligen njöt att få va ensam med mamma! ♥
Liam fick ha sina lite varmare kläder på sig då det är ganska så kyligt ute fast solen skiner och det är klarblå himmel! :)
Jag däremot frös som en gris då jag tänkte jag skulle ta på mig vinterjacka, jo men tjena typ 5 stl. förstor så ny vinterjacka måste införskaffas i år! :)

Det var även skönt för mig att bara ta Liam och gå ut alldeles själva utan att behöva tänka på annat utan bara fokusera sig på Liam!

Det vart en del fotande men mest på mitt lilla charmtroll! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0