En helvetes natt!


Natten har inte alls vart speciellt rolig...
Liam vaknade vid 1 tiden inatt och vart helt hysterisk, grät som en tok och pekade ut mot köket!
Thomas gick in till honom men han var otröstlig, han fick inte ta i honom, Liam slingrade sig som en orm, skakade och var helt tokig! :(

Tillslut så bar Thomas in honom till våran säng och jag skulle försöka trösta honom men det fick jag inte heller utan han fortsatte att va helt hysterisk!
Hela tiden sa han NEJ & SLUTA, men det kom lixom inga riktiga tårar när han väl kom in till oss!

Detta har hänt 2 gånger innan just att han vart såhär och bara skakar och är helt hysterisk!
Men denna gången var de värsta, dom andra gångerna har man ju kunnat trösta honom efter bara en liten stund!

Man kan ju undra vad det är för någonting, om han drömt nå fruktansvärt, är rädd för någonting eftersom han fortsätter och säga Nej och sluta när man försöker trösta honom också!
Jag vet ju att barn tar in och drömmer om sånt som har hänt på dagarna osv, men ändå!

Tycker så himla synd om min lilla hjärta! ♥

Men iaf. tillslut så fick jag Liam lugn och han somnade mellan mig & Thomas, men vaknade några gånger och var hur ledsen som helst så jag kliade/smekte han på ryggen i lugna rörelser, men han fortsatte snyfta lite!
Så jag la armen om honom och han tog direkt tag i min arm och kramade den hårt!

Det är så jobbigt när Liam inte kan tala om vad det är utan han säger ju bara ord (och vissa meningar), men inte just det ordet!
Man får lixom gissa sig till saker, eller fråga om det är nått han vill ha så får man ju svar ja eller nej!
Men inatt var det bara nej...

Älskade hjärta, gör så ont i mitt mamma hjärta när det är såhär! :(

Man känner sig totalt världelös, fast jag vet att man inte är det...

Han somnade iaf. helt efter ett bra tag tror det var vid 3 tiden han verkligen somnade in helt och ligger fortfarande och sover med pappa i sängen!

Linus vaknade ju till när Liam var så fruktansvärt hysterisk och bara skrek & grät, men Linus somnade sedan gott om i sin säng när han fick nappen! :)
Och har nu sovit i sin säng hela natten, duktig kille!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0