En glad mamma...


Som ställde sig på vågen imorse och den visade - och ett stort + är att den visade att jag bara har 7 hg kvar att gå ner till mitt 1.a mål! :)
Hur skönt är inte det...

Så jag har alltså sen den 30/8 gått ner 6 kg, det är alltså i stort sätt på 1½ månad och det känns kanon!
Om det ändå kunde fortsätta såhär så har jag nått mitt SISTA mål inom 1½ månad! :)
Men så ska man ju inte tänka...
Jag låter det ta den tid det tar, är bara glad att jag har nått mitt 1.a mål när jag har gått ner 7 hg till! :)
Den 30/8 hade jag 16 kg kvar till mitt sista mål & 6 kg kvar till mitt 1.a mål och nu har jag bara 10 kg kvar tills jag kommer va helt nöjd! :)

Man blir ju bara mer och mer peppad när man ser stora resultat, inte för jag ser att jag går ner själv men många kommer och säger men gu så smal du har blivit och det är ju alltid kul att höra! :)

JAG BÖRJAR MER OCH MER BLI NÖJD ÖVER MIG SJÄLV, SEN SKITER JAG I VAD ANDRA TYCKER! :)

Gillar man inte mig för den jag är så behöver man inte ha någonting med mig att göra...
Så enkelt är det me det! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0