En dag med mamma/mormor!


Det är alltid lika trevligt att umgås med min älskade mamma! ♥

Idag kom hon hem till oss för att umgås men också för att Thomas skulle fixa hennes dator som det va nå knas med men den verkar ändå inte vilja funka riktigt som den ska!

Men iaf. vi pratade, fikade och hade det allmänt mys, hon gosade massa med Linus! :)

Strax innan 14 så cyklade jag och hämtade hem Liam från dagis och han vart ju överlycklig av att mormor var här!
Vi klädde på barnen och oss själv och åkte ut och handlade lite granna, kollade i affärer och hade det bra!

När mamma/mormor väl hade åkt hem igen så satte vi fart med maten, gosade och sen när vi väl hade käkat så ville Liam gå in och lägga sig så han somnade strax efter 19 och Linus somnade även han vid den tiden så jag har haft ensamtid! :)

Sitter just nu och kollar på Drömmen om ett barn, och det är så otroligt fint så man får tårar i ögonen!

Jag vet ju hur längtan efter ett barn är då jag själv vart med om att inte kunna bli gravid i flera år pga. att jag var överviktig!
Men efter jag genomgick en Gastric Bypass operation 2007 så har jag nu fått 2 helt underbara barn! ♥
Så jag vet precis vad dom pratar om, längtan efter att få barn för mig var väldigt jobbig, man grät och intalade sig själv att man ALDRIG någonsin skulle bli mamma...
Men så fel man kan ha! :)
Nu är man en stolt mamma till 2 fina & friska prinsar! ♥

Ska fortsätta att kolla på programmet sen ska jag ta tag i tvätten, disken och småplocka lite granna!

Sen blir det nog att lägga sig tidigt då jag ska upp tidigt imorgon bitti för att cykla ner och träna innan jag ska till tandläkaren! :)
Efter det blir det bara en massa mys med mina 3 fina killar...
Liam och jag ska även ut och busa runt i skogen och hoppas att det INTE regnar imorgon! :)
Är vädret bra så blir det mamma & Liam tid med en massa utebus imorgon!

Jag har även bestämt mig för att fixa badkläder till mig själv så Liam och jag kan börja gå till badhuset 1 gång i veckan eller iaf. varannan vecka! :)
Vet hur mycket han skulle uppskatta det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0