Dåligt bloggande…


Ligger i sängen och är totalt förstörd…
Febrig, förkyld, huvudvärk så det känns som huvudet ska sprängas i tusen bitar, matt i hela kroppen, orkeslös och mår allmänt piss!

Och inte nog med det så vägrar träningsvärken att ge med sig!
Har så sjukt ont i låren så man kan knappt gå normalt! :-)
Likaså träningsvärk i magmusklerna…
Men nu vet man att träningen gjort nytta!
Skönt att träningsvärken i armarna har gett med sig iaf! ;-)

Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket…
Jag & Liam var upp till Naomi, Micke, Tiiara & Bianca förut på dagen sen kom även hjärtat mitt & Linus förbi!
Thomas stanna ju hemma från jobbet idag också då han inte mår helt hundra!

Men mitt huvud kändes som det skulle sprängas sen va det dags att fixa lite middag också då vi tänkte äta skapligt idag så vi tog och traskade hem!
Sen har min huvudvärk hållt i sig…
Och någon matlust har man ju inte precis!!!

Får se hur vi mår imorgon, hoppas vi mår lite bättre än va vi gör just nu!
Sen får vi även se om T ska jobba eller stanna hemma…
Men det får morgondagen visa!

Nu ska vi ta och bädda ner oss och bara mysa till en film och försöka krya på oss!

Godnatt! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0