Dagens träning!


Cykla och lämna Liam på dagis sen vidare ner till gymmet - 3,99 km

♥ Crosstrainer - 15 minuter, level 8-14
♥ Benpress - 59 kg, 2*10
♥ Lårcurls - 25 kg, 2*10
♥ Lårextensions - 39 kg, 2*10
♥ Rodd - 39 kg, 2*10
♥ Latsdrag - 39 kg, 2*10
♥ Bröstpress - 32 kg, 2*10
Tricepspress - 14 kg, 2*10
Bicepscurls - 23 kg, 2*10
♥ Chrunches O - 5 kg, 2*25
♥ Rygglyft O - 2 kg, 2*15

Hoppa hopprep - 100 st hopp

♥ STRETCH!


♥ Cykla hem igen


Det bästa idag var när en tjej som bor uppe vid oss kom fram till mig på gymmet och sa: Men gud jag kände inte igen dig, vad smal du har blivit! :)
Sånt blir man väldigt glad av att höra, det är flera som sagt så till mig men själv ser jag ingen skillnad!

Sen prata vi på om allt och ingenting, om träningen, mina barn, lite som händer där vi bor, längtan efter barn och en massa annat! :)


Imorgon är det träning med min PT som gäller, ta mått, köra styrka blandat med motion...
Det ska bli sjukt roligt! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0