Borde nog tänkt efter lite mer...


Angående ett inlägg jag har skrivit i bloggen, men skrev allt så hastigt och tänkte inte precis efter vad jag skrev vilket var VÄLDIGT dumt!

Allt jag skrev var DEFINITIVT inte menat mot henne utan det finns andra som jag över huvud taget inte vill ha med och göra!

Och nu mår man skit över det och hoppas att det ska bli bättre...
Skulle vilja träffa henne öga för öga och verkligen prata, men tror inte hon vill det! :(
Det skulle kännas så mycket skönare & bättre och bara få sitta och prata!
Båda 2 har mått väldigt dåligt varav att jag börjar må bättre och bättre nu och det är ju skönt!
Men hon mår inte bra och det vet jag så jag känner mig grymt dum, nästan elak!

Jag hoppas hon verkligen skulle vilja träffas och verkligen prata för jag vet hur det är att må skit!
Se om HON skriver någonting om detta! :(

Men som sagt tror hon inte vill ha nå med mig och göra, men vi får väl se...
Det är som det är... Det är JAG som KLANTAT till det!!!!

När man tänker efter så undrar man VA FAN MAN HAR GJORT... förstört någonting som över huvud taget inte borde förstöras...
Tårar rinner och man tänker och tänker... detta får inte ha hänt... varför gjorde man såhär varför skrev man över huvud taget!
Varför tog jag inte upp detta med henne istället för att skriva... VARFÖR!
Allt hade vart så jävla mycket lättare att bara fått prata med henne!

Jag önskar att hon kunde ha skickat ett sms eller ringt och sagt att hon ville vi skulle komma och hälsa på då hade jag absolut gjort det!
Att må dåligt är fan inte en dans på rosor, det vet jag själv!
Man vill bara gräva ner sig och vakna upp när man börjar må bra igen!


Jag vet ju hur jävla mycket jag tycker om henne, och det vet även hon hoppas jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0