Att göra idag...


• Träna ~ Check
• Tandläkaren ~ Check
• Rensa här hemma
• Rensa förrådet
• Kasta grovsopor

• Hämta ut mitt paket så ja kan sy nya gardiner (kappor) till vardagsrummet! :)

• Liam & jag ska gå ut i skogen och ha lite mamma & Liam ensamtid! ♥

Det är väl det vi ska göra eller rättare sagt jag ska göra! :)
Thomas får umgås och busa med barnen...

Det som kommer ta tid är ju själva rensningen, men nu tänker jag kasta det mesta som vi över huvud taget ALDRIG använder utan bara står och samlar damm!
Tycker vi har alldeles för mycket saker här hemma! :)

Sen ikväll blir det FREDAGSMYS för hela slanten! ♥
Vi ska även fixa iordning Flygande Jacob till middag idag... smarrbarr, det är ju såååå j*vla gott! :)

Hoppas ni kommer få en underbar Fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0