2011-10-05


Godmorgon onsdag, idag vaknade jag med världens smärta i halsen!
Det kommer ju så jäkla lägligt också! :(

Kände av redan igår på dagen att det började göra lite ont, men nu på morgonen känner jag meg helt uppsvullen och gör så sjukt ont när jag sväljer...

Så nu sitter jag med ett stort glas te, får se om det hjälper någonting!

Usch, tycker dagarna går så fruktansvärt fort... det är så mycket jag ska hinna med innan Lördag och jag känner mig så stressad...
Men som tur var kom min älskade syster hit igår, så det vart en del prat, skratt och mys med barnen!
Jag & Liam tog oss även ett riktigt härligt bad som vi annars inte kan göra om inte Linus sover! :)

Vi kände oss också väldigt "lata" för att laga mat igår så vi tog och beställde oss en varsin pizza!
Någon gång kan man ju unna sig riktig skräpmat till middag...
Däremot så åt ju knappt Liam någonting, han är inte alls förtjust i skräpmat vilket är väldigt bra!
Utan han ska ha mammas hemlagade mat! :)
Så idag blir det att göra ordning chili con carne & ris... det är smaskens det!

Idag ska jag även cykla ner på stan för att hämta ut nyckeln till lokalen som vi hyrt efter dopet på Lördag!
Så jag ska faktiskt passa på att köra mitt pass på gymmet också, även om jag har ont i halsen! :)
Då har jag kört 3 ggr denna veckan sen blir det upphåll tills på Måndag, men då blir det hårdkörning efter allt gotta man har ätit... kakor, bakelser, smörgåstårta m.m!

Liam ska på dagis idag, sen när jag kommer hem från stan & gymmet så blir det nog att börja röjja lite granna här hemma så man får någonting gjort!
Imorgon är det bakning som gäller & på Fredag ska vi duka lokalen! :)

Nä det blir nog bra när allt är klart!

Nu vaknade Liam så vi ska ta och göra ordning lite frulle innan vi måste börja dra oss mot dagis!

Hoppas ni får en toppen Onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0