1.a Oktober


Det är helt sjukt, vart tar dagarna vägen???
Tyckte nyss det var att man gick in i September månad och nu är det redan den 1.a Oktober...

Hösten är här, och tycker iofs. hösten är en grymt mysig tid speciellt nu när vi har haft så hima fint väder dom senaste dagarna så dom måste man ju verkligen ta vara på och försöka va ute så mycket som möjligt för snart kommer väl snön också! :)
Hoppas bara att vi ska slippa en massa jävkla slask i år! :)

Hösten för mig är jättemysig, älskar färgerna på träden (innan löven faller), man sitter inne och tänder en massa ljus och bara myser!
Nä, denna tiden är bra underbar!

Tror däremot Liam längtar tills snön kommer, han är ju helt tokig i snö! :)
Minns så väl när snön kom förra året, han ville inte ens gå in utan det skulle byggas snögubbar, rulla sig i snön, åka pulka i backar osv.
Jag gillar ju vintern också och speciellt nu när man har barn, va ute och busa i snön och bara ha det bra!

Denna vinter kommer bli suverän när det blir kallt, då jag har min One Piece teddy fleece att mysa ner mig i! :)
Jag som är så fruktansvärt frusen av mig också, så det är ju alldeles perfekt!


Däremot är jag grymt seg just nu efter nattens bravader, men ändå är jag uppe! :)

Det blir en storstädningsdag här hemma idag!

• Det ska rensas en massa saker både uppe i lägenheten och nere i förrådet
• Ska bäras ner en massa i förrådet när det är rensat
• Ut med en massa grovsopor
• Plocka och dona i ordning i bokhyllorna
• Baka ska jag även hinna med lite, om 1 vecka döps våran lilla soltråle! :)


Ja, det finns en del att göra...
Sen ska vi även gå ut på en liten promenad med barnen, fota lite kanske och bara ha det mys hela familjen! ♥

Ikväll blir det lite lördagsmys men popcorn, bubbelvatten, tända ljus och tv (eller någon film Liam vill se).


Hoppas ni kommer få en riktigt trevlig Lördag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0