Yäääy!


Imorgon så åker kaluffsen av! :)
Kommer bli riktigt härligt att bli korthårig igen (inte för jag är så värst långhårig nu, men mitt hår växer som sagt somogräs), slippa detta långa håret i nacken och luggen som kommer i ögonen hela tiden och sen att det bara är att ruffsa till det som man vill ha det snabbt & enkelt! :)

Fick en tid kl. 12.00 så det blir perfekt om man går runt lite på stan efter för att sedan hämta hem vilden från dagis på hemvägen! :)
Hoppas dock att jag inte har så fruktansvärt ont imorgon så vi kan cykla ner!


Nu ska det börjas med lite lunch här hemma! ;)
Sen blir det faktiskt våfflor till efterrätt, som jag har vart så sugen på läääänge nu men aldrig blivit av att vi gjort iordning!

Måste även ta mig i kragen och packa ner det sista i BB-väskan + bebis väska så det är helt klart!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0