Vilken härlig morgon!


Underbart att det är Torsdag och sista dagen på veckan som älsk jobbar! Me Like! ♥


Jag har vart vaken sen strax innan 05 imorse, går inte att sova hu mycket jag än försöker...
Men jag måste erkänna att det är rätt skönt att va uppe tidigt, få lite ensamtid och speciellt idag när Liam ska till dagis då har man lite tid man kan vila på om man nu skulle känna för det! :)


Just nu öser regnet ner, det åskar & blixtrar... mys... det är ett riktigt sovaväder!
Förut när ja va yngre sov jag som bäst när det regna och åskade men nu är jag klarvaken och kan inte alls sova! :)
Men vädret är härligt och detta behövdes verkligen... skönt att luften rensas!


Det som är lite tråkigt är om detta väder fortsätter vi 7.30 då jag ska cykla och lämna lilla vilden på dagis! :)
Huvudsaken det inte öser ner då! :)
Men ut måste jag i vilket fall som helst, det är tur att det finns regnkläder! HaHa


Idag blir det nog att fixa och dona lite här hemma, hur ont jag än har...
Skönt att hålla igång lite! :)
Nu skulle man passa på att putsa alla fönstrena här hemma igen då solen inte är framme! :)
Får se om det fortsätter såhär eller om solen kommer fram senare, annars blir det att putsa!


Vaknade upp med smärta i ryggen och som vanligt i ljumsken, blygbenet och höften... men det är bara gilla läget! ;)
Skulle vilja ta mig ett härligt varmt bad men det orkar jag faktiskt inte just nu! :)


Lilla pyret i magen är i full gång nu när jag sitter med datorn i knät och putar ut med rumpan!
Snart är dagen här då vi har dig här hos oss! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0